Dzisiaj według mnie ważna, a nawet bardzo ważna informacja, otóż firma The GCC Group wydała coś co oficjalnie nosi nazwę WHITEPAPER. Na początku zacząłem się zastanawiać co to jest i czy to w ogóle ma sens. Zacząłem przeszukiwać internet myśląc że może natrafię na jakieś informacje na temat takiego dokumentu i po chwili już miałem kilka stron w wyszukiwarce.
A co to jest?
White paper – oficjalny dokument, zawierający usystematyzowane dane dotyczące danego obszaru działalności firmy. Raporty mają przekazywać odbiorcy informacje, a nie służyć sprzedaży czy promocji. Cele marketingowe realizowane są jako drugorzędne dzięki wzmocnieniu profilu eksperckiego i budowaniu świadomości marki, która jest autorem opracowania. White papers pisane są w sposób oficjalny, specjalistyczny – mają charakter opracowań naukowych. Podparciem do ich tworzenia są badania i analizy. W dokumencie należy więc spodziewać się danych, ich systematyzacji i interpretacji. Dla systematyzowania danych raporty posługują się często wykresami i tabelami. Raportowane są zazwyczaj osiągnięcia firmy w danym obszarze jej działalności. Informowanie o wynikach pracy buduje wiarygodność marki i pozyskuje zaufanie Klientów. Bardzo często osoby, które zdecydowały się na pobranie white paper, stają się klientami w cyklu zakupowym.
Klikając na obrazek możecie pobrać sobie WHITEPAPER opublikowany przez The GCC Group
Na początku myślałem że spróbuje ten dokument przetłumaczyć, ale w trakcie czytania zadem sobie sprawę, że nie ma to większego sensu bo czasami jedno słowo źle przetłumaczone odmienić może sens całego zdania lub nawet niekiedy akapitu. Powiem więc krótko. W wypadku The GCC Group WHITEPAPER to zestawienie rozwoju firmy od jej powstania do chwili obecnej, a także planów na przyszłość jakie zamierza zrealizować firma.
Zastanawiacie się czy to dobrze?
Moim skromnym zdaniem oczywiście, że tak bo pokazuje ona całemu otoczeniu, że firma ma pomysł na swój rozwój i chce realizować postawione przed sobą cele, a powyższy dokument daje wszystkim możliwość śledzenia dokonań firmy i porównywania jej osiągnięć w danym momencie z założonymi w WHITEPAPER celami.
Cóż to tyle na dzisiaj i do następnego posta.
Komentarze
Prześlij komentarz