Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Błąd na portfelu GCC podczas wykonywania SWAP-u

 Dzisiaj garść informacji o błędzie który pojawił się na portfelu  u jednej z osób która przechodziła proces SWAP-u. Błąd ten pojawia się podczas ostatniego etapu przekazywania środków na adres portfela otrzymany w wiadomości e-mail od GCC. Komunikat wygląda jak poniżej: Informacja ta mówi że transakcja została odrzucona ponieważ coiny które chcemy przelać mogły zostać już wydane. Niestety klikając OK jak również czerwonego X portfel tak jakby wykonuje transakcję i coiny znikają z naszego portfela. W komunikacie podany jest również sposób rozwiązania problemu, który postaram się poniżej pokazać krok po kroku. Po wykonaniu operacji pokazanych poniżej będziemy wiedzieli czy mamy coiny, które chcemy wydać czy też nie. Przy procesie SWAP-u zakładam że coiny powinny być dostępne bo ich ilość dostajemy po weryfikacji przez GCC. No to zaczynamy.  Otwieramy nasz portfel i klikamy jak na poniższym obrazku HELP , a następnie w rozwijanym menu wybieramy opcję DEBUG .  Rozwinie się okno jak poniże

Efekty działania nowego portfela GCC

Nie było mnie dosyć długo ponieważ w końcu miałem trochę wolnego i pojechałem na mały urlopik. Niby to tylko dwa tygodnie ale postanowiłem sobie że przez ten czas odpuszczam wszystkie zajęcia związane z praca i nie zaglądam do sieci. 
Dzisiaj powoli dochodzę do siebie po odpoczynku, ale naprawdę dużo mi to dało. Przez ten czas w zasadzie wydążyła się jedna bardzo ważna rzecz czyli 18 lipca i zmiana portfela GCC, ale na to bylem przygotowany już przed wyjazdem. Dzisiaj jest 3 dzień po zakończeniu urlopu i po zapoznaniu się z możliwościami wydobywczymi nowego portfela, które pokazane są na poniższym obrazku.

  1. Tutaj widać jakiego rzędu wielkości kopie nowy portfel po 18 lipca. Kopie dlatego dopiero  daty bo jak pisałem wyżej wcześniej bylem na urlopie i niestety portfel był wyłączony.
  2. W tym punkcie widać rząd wielkości kopania przed 18 lipca.

Od razu nadmienię, że przez ten czas nie zakupywałem nowych coinów. Różnica jest bardzo widoczna. Dobrze że już po aktualizacji portfela i wszystko działa jak należy według mnie.
Dzisiaj to tyle a w następnym poście pokażę pewną ciekawostkę dotycząca ponownej instalacji portfela GCC. Okazuje się że czasami przydaje sie szczęście tak jak nam przy wykonywaniu tej operacji. Najpierw jednak muszę dokończyć sprawdzanie czy operacja udała się do końca.
Do przeczytania niebawem

Komentarze

Popularne posty