Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Błąd na portfelu GCC podczas wykonywania SWAP-u

 Dzisiaj garść informacji o błędzie który pojawił się na portfelu  u jednej z osób która przechodziła proces SWAP-u. Błąd ten pojawia się podczas ostatniego etapu przekazywania środków na adres portfela otrzymany w wiadomości e-mail od GCC. Komunikat wygląda jak poniżej: Informacja ta mówi że transakcja została odrzucona ponieważ coiny które chcemy przelać mogły zostać już wydane. Niestety klikając OK jak również czerwonego X portfel tak jakby wykonuje transakcję i coiny znikają z naszego portfela. W komunikacie podany jest również sposób rozwiązania problemu, który postaram się poniżej pokazać krok po kroku. Po wykonaniu operacji pokazanych poniżej będziemy wiedzieli czy mamy coiny, które chcemy wydać czy też nie. Przy procesie SWAP-u zakładam że coiny powinny być dostępne bo ich ilość dostajemy po weryfikacji przez GCC. No to zaczynamy.  Otwieramy nasz portfel i klikamy jak na poniższym obrazku HELP , a następnie w rozwijanym menu wybieramy opcję DEBUG .  Rozwinie się okno jak poniże

Jak widzę swoją emeryturę? I dlaczego z GCC Group?

Witam
Przeglądając dzisiaj swojego bloga zauważyłem że już od jakiegoś czasu nie pisałem tego o czym powinno się pisać na blogu czyli swojej opinii na temat rzeczy które tutaj opisuję.
Słuchając ostaniami dniami radia bo telewizji nie oglądam dlatego że mi się antena zepsuła, a uważam że nie ma po co jej naprawiać bo tylko się można zirytować oglądając te ciągłe kłótnie i udowadnianie swoich racji przez możnych tego świata zwróciłem uwagę na odbywająca się obecnie w Polsce debata medialna dotycząca reformy emerytur. W Polsce organem wypłacającym emerytury większości społeczeństwa na dzień dzisiejszy jest Zakład Ubezpieczeń Społecznych (ZUS).
Jak on działa mniej więcej każdy wie. Otóż na chwilę obecną ludzie pracujący składają się na emerytury dla osób które już je otrzymują. Co prawda po roku 1999. Każdy ma swoje indywidualne konto w ZUS, ale skoro indywidualne to spróbujcie sobie z tego konta wybrać kasę która niby tam jest. Podobno przepisy są takie, że się nie da, ale w rzeczywistości to raczej to jest tylko ciąg cyferek zapisanych w komputerze, który w żaden sposób nie ma pokrycia w realnym pieniądzu.
Niby wpłacamy żeby gdy tego dożyjemy mieć godną emeryturę, ale juz dzisiaj wszyscy wiemy na pewno, że ja mając obecnie 38 lat gdy przejdę na emeryturę w wieku 65 lat bo nasz kochany rząd zmienił prawo i obniżył wiek przejścia na emeryturę to otrzymam mniej więcej jedna trzecia tego co zarabiam teraz czyli w najwyższym razie jakieś 250 euro na miesiąc oczywiście brutto. Wow kwota jest oszałamiająca. Dzisiaj nie robi ona jakiegoś wrażenia ale ja na emeryturę przejdę za jakieś 26 lat a wtedy te 250 euro to na pewno będzie majątek.
Chcąc coś zrobić w tym kierunku żeby było lepiej nasze władze wymyśliły fundusze emerytalne, których w zasadzie już prawie nie ma bo przez ostatnie lata sukcesywnie zostały ograbione ze swojego majątku.
W chwili obecnej mówi się o powrocie do odkładania w tak zwanym III filarze. Jest tylko jeden problem. Lidzie w place i pewnie w większości innych krajów zarabiający w większości najniższa krajową nie maja za co odkładać sobie na dodatkowa emeryturę bo finanse maja i tak napięte do granic możliwości.
N dzień dzisiejszy jestem kadrowym w niewielkiej jednostce samorządowej i mniej więcej wiem jak to jest wszystko zbudowane z racji tego, że to moja praca.
Od jakiegoś czasu już zacząłem się zastanawiać co mogę zrobić żeby moja emerytura wystarczała mi na coś więcej niż opłacenie pobytu w domu pomocy społecznej, chociaż opląty są wysokie i może i na to zabraknąć.
Od dawna jeden z moich przyjaciół namawiał mnie do spróbowania metody zarabiania w sieci, czyli budowania swoich korzyści w oparciu o marketing sieciowy. polecał mi kilka programów z których jakoś żaden mnie nie interesował, ale zaszczepił mi jakąś informacje w podświadomości, że są inne metody zarabiania niż etat. mnie jednak nie chodziło tyle o chwilę obecna co o przyszłość swoją i mojej rodziny.
Zacząłem czytać, przeglądać strony internetowe i rejestrować się do kilku programów dzięki którym może kiedyś coś osiągnę.. Zresztą cała moją historię, która trwa nieco ponad rok możecie prześledzić czytając poszczególne zakładki na moim blogu.
Teraz po roku zdobywania umiejętności postanowiłem coś o tym napisać. Od razu powiem ze większość tych osób które mówią że w krótkim czasie wyrobiły sobie jakiś wielki dochód po prostu kłamie, żeby zachęcić Was do wejścia w dany projektu o otrzymywania prowizji za środki które w ten projekt zaangażujecie. Oczywiście sa osoby które osiągają duże korzyści ale jak same mówią to do czego dochodziły zajęło im kilka lat. 
Ja dzisiaj po roku mogę tylko powiedzieć, że zaczynam powoli rozumieć o co chodzi w Marketingu Sieciowym. Nie będę was okłamywał, że mam jakieś niewiadomi jakie dochody  i ze wszystko jest pięknie i ładnie bo miewam takie chwile że chcę to wszystko rzucić i nie tracić więcej czasu na ten cały biznes. Postanowiłem sobie jednak że wybiorę dwa czy trzy projekty i będę w nich działał bo co mi szkodzi. 
Włożyłem w te projekty troszkę środków finansowych a w zasadzie głównie w jeden czyli GCC Group. Powiem szczerze że ponad dwa miesiące zastanawiałem się czy dobrze robię, że chcę w to wejść, ale w końcu postanowiłem ze spróbuje. 
A dlaczego? Z kilku powodów.
  • po pierwsze firma ma swoją siedzibę co można sprawdzić, pojechać tam i zobaczyć jak to wygląda. Sam mam nadzieję że niedługo uda mi się ją odwiedzić.
  • firma oferuje konkretne produkty a mianowicie urządzenia wykorzystujące technikę druku 3D
  • projekt posiada swoja kryptowalute czyli GCC Coin, która moim zdaniem za kilka lat będzie jedna z bardziej wartościowych kryptowalut dostępnych na rynku. im bardziej będzie się rozwijał druk 3D tym fajniej będzie wyglądał nasz stan konta po przeliczeniu GCC na Euro czy każdą inną walutę. 
  • Pomijając to że firma stosuje w do podziałów zysków system binarny, bo akurat dla mnie to jest drugorzędna sprawa to udało jej się stworzyć coś unikalnego na skalę światowa, a mianowicie SINC lub inaczej Ecosystem24. Jest to w tej chwili kilka, ale w niedługiej już przyszłości coraz więcej portali internetowych stworzonych przez GCC Group z których częścią dochodów będzie się z nami dzieliła firma. I tutaj właśnie ja widzę swoja dodatkową i bardzo bezpieczną emeryturę. Bo ten system jest tak pomyślany że bardzo trudno go rozłożyć. Po prostu jeżeli firma ma jakiś dochód z danej działalności to dzieli się nim z nami, a jak go nie ma no to my też nic nie dostajemy. Teraz pomyślcie czy nie warto spróbować  i zostać częścią tego projektu.
Ja chociaż jestem z natury strasznie ostrożnym w wydawaniu pieniędzy po jak już wcześniej pisałem kilku nieprzespanych nocach i rozważaniach za i przeciw postanowiłem że kto nie ryzykuje ten nie ma. Wiem że wszyscy szukają takich sposobów zarabiania, zęby jak najmniej włożyć albo w ogóle nic nie dawać od siebie. Ja osobiście tez czegoś takiego szukałem i powiem szczerze że wszystkie te projekty które znalazłem wcześniej czy później opadały. GCC Group nie jest darmowe. trzeba tutaj dać coś od siebie, ale możliwości jakie oferuje firma są moim zdaniem warte tej ceny. Nikt nie mówi, że od razu trzeba kupować drukarkę 3D. Jeżeli ktoś ma obawy można zacząć od najmniejszego pakietu, który kosztuje 38 Euro i potem jak już zobaczycie  jak to wygląda zawsze można coś jeszcze dołożyć. Ale to jest tylko wasza decyzja. ja sam myślę ze to najlepszy projekt na jaki do tej pory trafiłem i dziękuje osobie która mi go poleciła bo uważam że jak żaden inny on własnie ma szanse nieograniczonego wręcz rozwoju. Oczywiście wszystko w rękach ludzi i to od nas zależny jak ten rozwój będzie przebiegał.
Ja spróbowałem i zobaczę pewnie za jakiś czas czy to się opłacało. A dla Was wszystkich powiem krótko trzeba się zastanowić każdy z osobna czy nie warto czasami wydać takiej kwoty chociażby po to żeby zobaczyć jak ta cała maszyna działa.

Komentarze

Popularne posty