Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Błąd na portfelu GCC podczas wykonywania SWAP-u

 Dzisiaj garść informacji o błędzie który pojawił się na portfelu  u jednej z osób która przechodziła proces SWAP-u. Błąd ten pojawia się podczas ostatniego etapu przekazywania środków na adres portfela otrzymany w wiadomości e-mail od GCC. Komunikat wygląda jak poniżej: Informacja ta mówi że transakcja została odrzucona ponieważ coiny które chcemy przelać mogły zostać już wydane. Niestety klikając OK jak również czerwonego X portfel tak jakby wykonuje transakcję i coiny znikają z naszego portfela. W komunikacie podany jest również sposób rozwiązania problemu, który postaram się poniżej pokazać krok po kroku. Po wykonaniu operacji pokazanych poniżej będziemy wiedzieli czy mamy coiny, które chcemy wydać czy też nie. Przy procesie SWAP-u zakładam że coiny powinny być dostępne bo ich ilość dostajemy po weryfikacji przez GCC. No to zaczynamy.  Otwieramy nasz portfel i klikamy jak na poniższym obrazku HELP , a następnie w rozwijanym menu wybieramy opcję DEBUG .  Rozwinie się okno jak poniże

WSB co dalej z tym projektem?

Osoby które śledzą w miarę systematycznie to o czym piszę na tym blogu mogą się zastanawiać dlaczego od długiego już czasu nie piszę nic na temat WSB. Powiem szczerze, że mam zgromadzone materiały na kilka kolejnych postów na ten temat, ale po dłuższym przemyśleniu doszedłem do wniosku, że nie będę ich publikował. Powodów jest kilka. Łownym z nich jest dziwny sposób zarabiania za pomocą tego programu. A dlaczego dziwny? A no dlatego, że wyszło  na to ze WSB jest typowym pośrednikiem za pomocą którego członków zdobywa inna platforma a mianowicie Ojoooo.com. Po zarejestrowaniu się na platformę WSB aby zaczadź zarabiać musimy założyć konto właśnie w Ojooo,com. Dla mnie już samo takie pośredniczenie jest podejrzane, ale mimo to dokonałem rejestracji w programie, a w zasadzie w obu programach. Niestety po w miarę częstym klikaniu reklam okazało się, że w moim przypadku jeżeli mam liczyć na jakikolwiek zysk to musiałbym mieć jednak spora liczbę poleconych. 
Powoli powoli zacząłem coraz mniej działać w tym programie, aż w końcu przestałem nawet zaglądać na swoje konto. 
Na dzień dzisiejszy jak dla mnie ten program służący do zarabiania po prostu się nie sprawdził i to tyle w tym temacie. nie mowie że nigdy juz w nim nie będę działał, ale na tę chwile uważam że jest kilka ciekawszych programów jak miedzy innymi GCC Group, MX World czy V4M o których również pisze na tym blogu.

Komentarze

Popularne posty