Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Błąd na portfelu GCC podczas wykonywania SWAP-u

 Dzisiaj garść informacji o błędzie który pojawił się na portfelu  u jednej z osób która przechodziła proces SWAP-u. Błąd ten pojawia się podczas ostatniego etapu przekazywania środków na adres portfela otrzymany w wiadomości e-mail od GCC. Komunikat wygląda jak poniżej: Informacja ta mówi że transakcja została odrzucona ponieważ coiny które chcemy przelać mogły zostać już wydane. Niestety klikając OK jak również czerwonego X portfel tak jakby wykonuje transakcję i coiny znikają z naszego portfela. W komunikacie podany jest również sposób rozwiązania problemu, który postaram się poniżej pokazać krok po kroku. Po wykonaniu operacji pokazanych poniżej będziemy wiedzieli czy mamy coiny, które chcemy wydać czy też nie. Przy procesie SWAP-u zakładam że coiny powinny być dostępne bo ich ilość dostajemy po weryfikacji przez GCC. No to zaczynamy.  Otwieramy nasz portfel i klikamy jak na poniższym obrazku HELP , a następnie w rozwijanym menu wybieramy opcję DEBUG .  Rozwinie się okno jak poniże

Płatność w polskich złotych za pakiety 3D przetestowana i dziala

Witam dzisiaj troszkę informacji i opinii po zrealizowaniu zapłaty za pakiet 4D w polskich złotych według kursu podawanego przez NBP. Otóż jak pisałem w jednym z poprzednich postów po zapytaniu Supportu dostałem informację, że jest możliwość zapłacenia w PLN a jak to zrobić podałem tutaj. Oczywiście musiałem to przetestować i teraz opisze jak ten test wypadł według mnie.
Kupowałem 3D Training Pack za 138 Euro. Po wystawieniu faktury zaglądnąłem na stronę NBP w celu wyceny Euro ponieważ bierzemy pod uwagę kurs sprzedażny waluty z danego dnia. Poniżej wstawiam informacje w której będzie pokazany zawsze aktualny kurs euro na dany dzień.
Widzicie tutaj kursy rożnych walut nas oczywiście interesuje Euro. Patrzymy nas ostatnia kolumna tabeli czyli wartość Kursu sprzedaży. Czyli co mnożymy po prostu kwotę Euro która mamy zapłacić razy wartość Euro znajdującą się w ostatniej kolumnie tabeli i przelewamy na polskie konto prowadzone przez GCC Group sumę wynikającą z przemnożenia tych dwóch wartości. Na dzisiaj czyli 23 marca 2017 roku wzór przedstawia się następująco 138,00 Euro * 4,3236 złotego = 596,6568. Oczywiście przelewu dokonujemy w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku, z tym, że zaokrąglamy zawsze w górę. po dokonaniu przelewu w tej kwocie czyli 596,66 sprawa zostaje załatwiona i przelew powinien zostać zrealizowany. Co do czasu który opłynął od zapłaty do zaksięgowania przelewu w firmie i zapisania tego na naszym koncie to w moim przypadku minęło jakieś 5 dni. Według mnie to nie dużo.
Ja mogę dodać jeszcze tylko że dla pewności zaokrągliłem tę moją wpłatę do pełnych złotych w gorę oczywiście. cóż myślę, ze szczególnie dla osób zarabiających w PLN taka metoda zaoszczędzi przy każdym przelewie który zdecydujecie się zrobić na konto GCC Group jakąś mniejsza albo większą kwotę którą pobrałby bank za przewalutowanie płatności. To tyle w dzisiejszym poście i zapraszam do lektury.poprzednich postów na tent Projektu realizowanego przez GCC Group

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby wszystko ok, ale czasami płatność w polskich złotych nie bardzo się opłaca. Jak dla mnie doskonałym rozwiązaniem jest posiadanie karty https://www.igoriacard.com/karta-przedplacona-na-wakacje walutowej, dzięki której mogę realizować płatności w walucie jakiej potrzebuję. Idealne rozwiązanie dla osób dużo podróżujących.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty