Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Błąd na portfelu GCC podczas wykonywania SWAP-u

 Dzisiaj garść informacji o błędzie który pojawił się na portfelu  u jednej z osób która przechodziła proces SWAP-u. Błąd ten pojawia się podczas ostatniego etapu przekazywania środków na adres portfela otrzymany w wiadomości e-mail od GCC. Komunikat wygląda jak poniżej: Informacja ta mówi że transakcja została odrzucona ponieważ coiny które chcemy przelać mogły zostać już wydane. Niestety klikając OK jak również czerwonego X portfel tak jakby wykonuje transakcję i coiny znikają z naszego portfela. W komunikacie podany jest również sposób rozwiązania problemu, który postaram się poniżej pokazać krok po kroku. Po wykonaniu operacji pokazanych poniżej będziemy wiedzieli czy mamy coiny, które chcemy wydać czy też nie. Przy procesie SWAP-u zakładam że coiny powinny być dostępne bo ich ilość dostajemy po weryfikacji przez GCC. No to zaczynamy.  Otwieramy nasz portfel i klikamy jak na poniższym obrazku HELP , a następnie w rozwijanym menu wybieramy opcję DEBUG .  Rozwinie się okno jak poniże

Jakie wyniki po miesiącu pracy w Video4Money?

Witam Wszystkich dzisiaj kilka słów na temat zarobków na platformie Viideo4Money. a jest o czym pisać niestety w nie najlepszych słowach. Dzisiaj wchodząc na mój Back Office zobaczyłem owoce mojej działalności w V4M i powiem szczerze chciałbym zobaczyć swoja minę przed lustrem jak to czytałem. WOW zarobiłem cale 3,71 Euro. Poniżej przedstawiam obrazek jak to wygląda w moim przypadku.
A teraz skąd według mnie te wyliczenia.
  1. Pierwsza wartość to według mnie środki jakie firma miała do dyspozycji do podziału na punkty. Niecałe 6000 Euro to niezbyt wiele, ale trzeba powiedzieć od razu że to 1 miesiąc działania firmy. zleceniodawcy z pewnością bali się i chcieli przetestować jak działa firma i ile osób zobaczy udostępniane przez nich reklamy.
  2. Druga pozycja to jak mi się wydaje suma punktów zdobyta przez wszystkich tych użytkowników którzy przekroczyli 2500 punktów, czyli ta która jest brana pod uwagę do podziałów.
  3. Tu nie ma wątpliwości to suma zgromadzonych punktów prze zemnie i osób będących w mojej strukturze, które wypracowały dla mnie określona liczbę punktów.
  4. Po wykonaniu takiego działania wynik wychodzi niestety nie inny niż w punkcie nr 4.
Można stąd wyciągnąć kilka wniosków:
  • Nie da się ustalić na stale wartości jednego punktu bo zależny on od ilości środków wpłaconych przez reklamodawców oraz ilości oglądniętych przez nas i zaliczonych przez CEO filmów a tym samym ilości zdobytych punktów.
  • Z pewnością wycena jednego punktu będzie się zmieniać co miesiąc po przeliczeniu danych o których pisałem punt wyżej.
  • Widać wyraźnie, że niestety ale jak we wszystkich tego typu biznesach nasze zarobki w głównej mierze zależeć będą od naszej struktury bo to przede wszystkim ona będzie nam wypracowywać punkty.
  • Te osoby, które zdecydują się dalej pracować w tym projekcie musza niestety znaleźć jakiś sposób na pozyskanie poleconych dzięki którym zarobki będą wyższe
Co do pisanych komentarzy na Facebook to trzeba sobie jasno powiedzieć, że wszyscy którzy próbowali pisać o rzekomej wartości jednego punktu przed dzisiejszym dniem nie mieli w ogóle pojęcia co robią. Wielokrotnie było mówione, że wszystkie podawane wartości jednego punktu przed oficjalnymi przeliczeniami są tylko wyssane z palca i mogą nie mieć żadnego odzwierciedlenia w rzeczywistości. 
Na plus Firmie należy zaliczyć to, że w ogóle naliczyła jakieś środki bo patrząc na podobne projekty na przykład THW Global to Ci którzy w tym uczestniczyli wiedzą doskonale jak to się skończyło.
mamy tutaj chyba kolejny przykład tego że jednak ciężko jest osiągnąć nie wiadomo jakie zyski nie wkładając środków w dany projekt.
Na koniec powiem szczerze że pewnie jak większość osób jestem zawiedziony i rozczarowany naliczeniami jaki zostały przyznane, ale nikt nie obiecywał że będzie cudownie. Początki zawsze są trudne i zobaczymy co będzie się działo dalej.
ja nauczony doświadczeniem oprócz tego projektu zaangażowałem się jeszcze w jeden z którym wiąże większe nadzieje, a mianowicie The GCC Group o czym pisze w innych swoich postach an tym blogu i do lektory których gorąco zachęcam. tutaj

Komentarze

Popularne posty