Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Błąd na portfelu GCC podczas wykonywania SWAP-u

 Dzisiaj garść informacji o błędzie który pojawił się na portfelu  u jednej z osób która przechodziła proces SWAP-u. Błąd ten pojawia się podczas ostatniego etapu przekazywania środków na adres portfela otrzymany w wiadomości e-mail od GCC. Komunikat wygląda jak poniżej: Informacja ta mówi że transakcja została odrzucona ponieważ coiny które chcemy przelać mogły zostać już wydane. Niestety klikając OK jak również czerwonego X portfel tak jakby wykonuje transakcję i coiny znikają z naszego portfela. W komunikacie podany jest również sposób rozwiązania problemu, który postaram się poniżej pokazać krok po kroku. Po wykonaniu operacji pokazanych poniżej będziemy wiedzieli czy mamy coiny, które chcemy wydać czy też nie. Przy procesie SWAP-u zakładam że coiny powinny być dostępne bo ich ilość dostajemy po weryfikacji przez GCC. No to zaczynamy.  Otwieramy nasz portfel i klikamy jak na poniższym obrazku HELP , a następnie w rozwijanym menu wybieramy opcję DEBUG .  Rozwinie się okno jak poniże

Pierwsze logowanie do Programu WSB

W tym poście chciałbym napisać parę slow o pierwszym wejściu do programu Wealth Start Business czyli w skrócie WSB. Otóż poprzedni pokazałem jak zarejestrować się w programie. Dzisiaj krok po kroku pokażę co zrobić, żeby poprawnie ustawić nasze konto i przygotować się na przyszłe zarobki.
Gdy już wejdziemy na główną stronę programu:









  1. W prawym górnym rogu strony klikamy myszką na znaczek Login; jak na obrazku pokazanym powyżej. Po kliknięciu otwiera nam się kolejne okno formularza logowania.






















  1. W tym polu podajemy podajemy login ustalony przy zaklaskaniu konta w programu.
  2. Kolejno podajemy hasło które także ustaliliśmy sobie przy zakładaniu naszego konta.
  3. To pole zaznaczamy jeżeli chcemy zapamiętać nasze dane, żeby uprościć sobie logowanie do programu, Ja osobiście wole go nie zaznaczać bo z komputera na którym pracuje mogą korzystać również inne osoby wiec nie chciałbym żeby ułatwiać im zadania ;)
  4. Teraz klikamy zielony przycisk i wchodzimy do naszego konta.
Po wejściu na konto ukazuje nam się kolejne okno przedstawione poniżej.
  1. Jeżeli zaraz po wyświetleniu naszego konta nie pojawi się powyższy ekran należy z prawej strony przeglądarki wybrać ze znajdującego się tam menu polecenie My Profile.
  2. W kolejnym punkcie zaznaczyłem pierwsza bardzo ważna informację, a mianowicie taka, żeby nie używać adresu e-mail z Hotmail lub Live. Preferowany adres to Gmail. Jeżeli przy rejestracji podałeś inny e-mail to w tym miejscu można go zmienić.
  3. Kolejna ważna informacja to ta podana w punkcie 8 a mianowicie o sposobie wypełniania formularza. Należy wypełniać formularz tylko międzynarodowym alfabetem bez używania znaków przypisanych poszczególnym językom.
  4. W polu oznaczonym numerem 9 podajemy swoje imię.
  5. W kolejnym pola podajemy swoje nazwisko.
  6. Teraz podajemy swój adres e-mail. Jest on już wpisany bo podawaliśmy go przy rejestracji do systemu, ale w każdym czasie możemy go tutaj zmienić.
  7. W tej lini podajemy nasz adres.
  8. to pole również przeznaczone jest na adres.
  9. kolejno wpisujemy miasto w którym mieszkamy.
  10. kolejno stan lu województwo, lub inny region danego kraju w którym mieszkamy.
  11. kolejne pole to kod pocztowy ale z tego co wiem to używany on jest tylko przez pocztę USA.
  12. Kolejne pole to Państwo z jakiego pochodzimy.
  13. Kolejno wpisujemy pytanie bezpieczeństwa służące do potwierdzania ważnych zmian dokonywanych w panelu, a także akceptowania transakcji.
  14. W pole to wpisujemy odpowiedź na zadane wcześniej pytanie jest ono potem ukryte i niewidoczne dla nas.
  15. Na koniec gdy już jesteśmy pewni że wszystko jest OK akceptujemy nasze dane zielonym przyciskiem Submit.
Wstawiliśmy już dane o sobie teraz czas na dane potrzebne do otrzymywania płatności, Aby to zrobić klikamy w menu znajdującym się po lewej stronie pole My Settings. Poniżej pokazałem obrazek zawierający tę cześć formularza..






















  1. Jak pokazuje powyższy rysunek aby wykonać konfigurację naszych procesorów płatniczych wchodzimy na menu i klikamy My Settings.
  2. W polu nr 22 wpisujemy nasz email Payza.
  3. Kolejno wpisujemy numer konta procesora Payeer.
  4. I ostatni z trzech dostępnych w tym momencie procesorów czyli Solidtrustpay.
  5. W kolejnym punkcie wpisujemy hasło które podawaliśmy w procesie rejestracji i którym logujemy się do naszego konta w programie.
  6. Następnie potwierdzamy ustawienia wpisując odpowiedź bezpieczeństwa podaną w formularzu omawianym wcześniej.
  7. W ostatnim kroku akceptujemy wpisane informacje i zatwierdzamy je zielonym przyciskiem Submit.
I na tym koniec co prawda nie rozgryzłem jeszcze czy prawidłowo wpisuję wszystkie dane. Pisałem do mojego sponsora i on twierdzi, że jeśli mam tylko konto na jednym procesorze to mogę podać tylko to konto, ale podczas wpisywania danych przy probie zatwierdzenia formularza podaje mi informacje o potrzebie wypełnienia wszystkich procesorów płatniczych.

W następnym poście postaram się podać to co mnie najbardziej zdziwiło i do tej pory zastanawia czyli sposób działania w programie a jest on dosyć dziwny jak na tego typu programy.. 

    Komentarze

    Popularne posty