Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Błąd na portfelu GCC podczas wykonywania SWAP-u

 Dzisiaj garść informacji o błędzie który pojawił się na portfelu  u jednej z osób która przechodziła proces SWAP-u. Błąd ten pojawia się podczas ostatniego etapu przekazywania środków na adres portfela otrzymany w wiadomości e-mail od GCC. Komunikat wygląda jak poniżej: Informacja ta mówi że transakcja została odrzucona ponieważ coiny które chcemy przelać mogły zostać już wydane. Niestety klikając OK jak również czerwonego X portfel tak jakby wykonuje transakcję i coiny znikają z naszego portfela. W komunikacie podany jest również sposób rozwiązania problemu, który postaram się poniżej pokazać krok po kroku. Po wykonaniu operacji pokazanych poniżej będziemy wiedzieli czy mamy coiny, które chcemy wydać czy też nie. Przy procesie SWAP-u zakładam że coiny powinny być dostępne bo ich ilość dostajemy po weryfikacji przez GCC. No to zaczynamy.  Otwieramy nasz portfel i klikamy jak na poniższym obrazku HELP , a następnie w rozwijanym menu wybieramy opcję DEBUG .  Rozwinie się okno jak poniże

Nowe zasady naliczeń w MX World

Ostatnio nie pisze zbyt często, a to dla tego, że nie wiem za bardzo o czym mam pisać. Zmian jest tyle i tak szybko wprowadzanych, że ciężko się połapać i nadarzyć za tymi zmianami. Dzisiaj postanowiłem jednak opisać jedna ze zmian, która wydała mi się najbardziej istotna, a mianowicie o zmianie sposobu naliczeń.
Otóż obecnie nie ma stałych naliczeń tak jak do tej pory, Naliczenia są uzależnione od tego ile pieniędzy w danym dniu zostanie wpłacone do programu.. Kwota tych wpłat dziennych jest dzielona na kilka części:
  1. 65 % placowej kwoty idzie na naliczenia za paczki,
  2. 5 % to koszty działania firmy, które są ponoszone w związku z rożnymi działaniami,
  3. 20% to prowizje za zakup paczek przekazywane sponsorom,
  4. 10 % są to środki przeznaczone na osiągniecie przez paczkę wartości 110 % 
To potężna zmiana w działaniu firmy i chociaż z pewnością naliczenia przynajmniej na poczatku będą mniejsze to docelowo może się zdarzyć, że mogą one być nawet większe niż dotychczasowe 2,5 %. Jak dal mnie to bardzo dobra zmiana, która doprowadzi do tego że wypłaty będą miały pokrycie w realnym pieniądzu.
Niektóre osoby pytają mnie za pomocą formularza kontaktowego dale czego nie ma naliczeń. szczerze mówiąc nie do końca byłem w stanie stwierdzić czy to porada, czy nie bo mnie tez się wydawało czasem że ich nie ma a czasami znowu że coś jednak się pojawia. Teraz po informacji od admina wiemy już wszystko i postanowiłem podać te informacje która jest już sprawdzona.
Przyszłościowo uważam że decyzja jest w 100 % słuszna i po jakimś czasie doprowadzi do uspokojenia sytuacji w programie.
Jeżeli do tej pory miałem wątpliwości co do niektórych decyzji Jamesa i Janusa to te popieram.
Na dzisiaj to tyle. Jeżeli będę znal jakieś inne pewne informacje to z pewnością się z nimi podzielę na tym własnie blogu.

Komentarze

Popularne posty