Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Błąd na portfelu GCC podczas wykonywania SWAP-u

 Dzisiaj garść informacji o błędzie który pojawił się na portfelu  u jednej z osób która przechodziła proces SWAP-u. Błąd ten pojawia się podczas ostatniego etapu przekazywania środków na adres portfela otrzymany w wiadomości e-mail od GCC. Komunikat wygląda jak poniżej: Informacja ta mówi że transakcja została odrzucona ponieważ coiny które chcemy przelać mogły zostać już wydane. Niestety klikając OK jak również czerwonego X portfel tak jakby wykonuje transakcję i coiny znikają z naszego portfela. W komunikacie podany jest również sposób rozwiązania problemu, który postaram się poniżej pokazać krok po kroku. Po wykonaniu operacji pokazanych poniżej będziemy wiedzieli czy mamy coiny, które chcemy wydać czy też nie. Przy procesie SWAP-u zakładam że coiny powinny być dostępne bo ich ilość dostajemy po weryfikacji przez GCC. No to zaczynamy.  Otwieramy nasz portfel i klikamy jak na poniższym obrazku HELP , a następnie w rozwijanym menu wybieramy opcję DEBUG .  Rozwinie się okno jak poniże

Jak wygląda obecna sytuacja THW Global?

Gdy zaczynałem działanie w THW byłem pełen optymizmu, że nareszcie znalazłem program, który nie wymaga wkładu własnego aby zaczadź zarabiać. Start programu był obiecujący. zacząłem oglądać filmy i aby wypełnić warunek 5 godzin oglądania filmów w tygodniu to rzeczywiście nie poświęcałem dyzo więcej czau niż te założone 5 godzin. Niestety tak było tylko na początku czyli przez jakieś pierwsze  dwa tygodnie. Po tym okresie stopniowo  strona zaczęła chodzić coraz wolniej i coraz więcej czasu trzeba było poświecić na oglądniecie tych wymaganych ilości godzin. Ostatnie trzy godziny które zostały mi zaliczone w ostatnim tygodniu oglądania to był prawdziwy koszmar bo nie naliczyły się kredyty a dodatkowo poświeciłem na to prawie 8 godzin. Trzeba tutaj zaznaczyć że nie tylko oglądanie wliczam do tego czasu ale także pisanie komentarzy, które na początku pisałem po angielsku, a dopiero pod koniec po polsku. Na przełomie października i listopada oglądanie filmów w THW Global zostało zawieszone do odwołania. Podobno jak można dowiedzieć się z Facebook w niektórych krajach jak na przykład USA wszystko działa super, ale osobiście tego nie sprawdzałem więc nie wiem. Stan na dzień dzisiejszy jest taki, że można wejść na swoje konto tylko ze swojego linku polecającego i nie ma żadnych naliczeń za oglądnięte już do tej pory filmy. Ostatnio na grupie Facebook pojawiła się informacja że naliczenia będą do końca 2016 roku. Dzisiaj mamy 30 więc zostało jeszcze niecałe dwa dni i zobaczymy co sę dalej wydarzy. 
Niektórzy mówią że każdy kto zaczyna wchodzić w tego typu przedsięwzięcia musi kiedyś polec żeby czegoś nauczyć się na błędach. Teraz nic niestety nie mogę zrobić tylko czekać i mieć nadzieję, że coś z tego będzie. Sprawdza się jednak twierdzenie że jeżeli mało wkładasz to nie ma co liczyć na to, ze osiągniesz nie wiadomo ile.
Na chwilę obecną jeżeli chodzi o informacje o THW Global to mój ostatni wpis, ale jeżeli coś się zmieni od razu będę dodawał nowe posty na bieżąco.

Komentarze

Popularne posty