Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Błąd na portfelu GCC podczas wykonywania SWAP-u

 Dzisiaj garść informacji o błędzie który pojawił się na portfelu  u jednej z osób która przechodziła proces SWAP-u. Błąd ten pojawia się podczas ostatniego etapu przekazywania środków na adres portfela otrzymany w wiadomości e-mail od GCC. Komunikat wygląda jak poniżej: Informacja ta mówi że transakcja została odrzucona ponieważ coiny które chcemy przelać mogły zostać już wydane. Niestety klikając OK jak również czerwonego X portfel tak jakby wykonuje transakcję i coiny znikają z naszego portfela. W komunikacie podany jest również sposób rozwiązania problemu, który postaram się poniżej pokazać krok po kroku. Po wykonaniu operacji pokazanych poniżej będziemy wiedzieli czy mamy coiny, które chcemy wydać czy też nie. Przy procesie SWAP-u zakładam że coiny powinny być dostępne bo ich ilość dostajemy po weryfikacji przez GCC. No to zaczynamy.  Otwieramy nasz portfel i klikamy jak na poniższym obrazku HELP , a następnie w rozwijanym menu wybieramy opcję DEBUG .  Rozwinie się okno jak poniże

Sprostowanie do posta - "Transfer środków między kontami MXRevShare"

Witam!
Niestety w poprzednim poście strzeliłem gafę. Napisałem, że z konta głównego można przelać na konto Repurchase tylko pełne dolary zaczynając o 1 i jego wielokrotności czyli 2, 3, 4 ... Prawda jest troszkę inna. otóż można przelać każda kwotę od dolara wzwyż. Jest jeden warunek który ja pominąłem. Otóż jestem księgowym z uprawnieniami do prowadzenia biura rachunkowego. Działam w Polsce i tutaj dokonuję operacji księgowych. W tym kraju separatorem między liczbą całkowita a ułamkiem dziesiątym jest symbol przecinka (,). W innych krajach takich jak Anglia takim separatorem jest kropka (.). Wpisując kropkę po liczbie całkowitej spokojnie możemy przelać z konta głównego na konto Repurchase każdą kwotę równa lub większa od dolara. Zapis przenoszonej kwoty powinien wyglądać następująco np: 1.34 a nie 1,34.
Niestety, ale czasami zbytnie przyzwyczajenie do zasad panujących w jednym kraju potrafi zaszkodzić i wprowadzić w błąd. Natomiast taka możliwość jest świetną informacją bo nie musimy czekać na przelew środków do osiągnięcia pełnych dolarów wiec szybciej możemy kopic nową paczkę.
Informację tę dostałem dzisiaj wieczorem w czasie spotkania z moim Sponsorem dzięki któremu tutaj jestem. Wielkie dzięki Piotr.
Dodam jeszcze, że każda osoba, która zapisze się do programu za pośrednictwem mojego odnośnika na tym blogu, ma możliwość kontaktu ze mną w razie problemów. Jeżeli będę potrafił z chęcią pomogę, a jeżeli nie to postaram się zapytać osoby, które mnie poleciły ten projekt tak aby w jak najkrótszym czasie odpowiedzieć na nurtujące pytania i rozwiać wątpliwości.
Zapraszam do rejestracji i zadawania pytań.

Komentarze

Popularne posty