Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Błąd na portfelu GCC podczas wykonywania SWAP-u

 Dzisiaj garść informacji o błędzie który pojawił się na portfelu  u jednej z osób która przechodziła proces SWAP-u. Błąd ten pojawia się podczas ostatniego etapu przekazywania środków na adres portfela otrzymany w wiadomości e-mail od GCC. Komunikat wygląda jak poniżej: Informacja ta mówi że transakcja została odrzucona ponieważ coiny które chcemy przelać mogły zostać już wydane. Niestety klikając OK jak również czerwonego X portfel tak jakby wykonuje transakcję i coiny znikają z naszego portfela. W komunikacie podany jest również sposób rozwiązania problemu, który postaram się poniżej pokazać krok po kroku. Po wykonaniu operacji pokazanych poniżej będziemy wiedzieli czy mamy coiny, które chcemy wydać czy też nie. Przy procesie SWAP-u zakładam że coiny powinny być dostępne bo ich ilość dostajemy po weryfikacji przez GCC. No to zaczynamy.  Otwieramy nasz portfel i klikamy jak na poniższym obrazku HELP , a następnie w rozwijanym menu wybieramy opcję DEBUG .  Rozwinie się okno jak poniże

Magiczna granica przekroczona...

Witam
13 lipca 2016 roku osiągnąłem swój pierwszy cel czyli mam już dziennie na koncie głównym 1 dolara naliczeń. Takie osiągnięcie jest możliwe przy posiadaniu nie mniej niż 16 paczek za 5 $. W tym momencie potrzebuje dwa dni żeby uzbierać na następną mini paczkę. Oblicznie jest proste otóż przy posiadaniu 16 paczek codziennie na konto główne odkłada się kwota 16*0,0625=1. Taka sama kwota odkłada się na konto Repurchase. Czyli dziennie mamy 2 $. Po dwóch dniach mamy 4 $, a dodając jeszcze codziennie klikniecie 100 reklam dostajemy jeszcze 2*0,50=1. Sumując to mamy 2+2+1=5. Poniżej pokazuje to na obrazku:

Może mało istotna informacja ale pierwszy ważny próg został przekroczony. powiem szczerze że coraz bardziej mnie to wciąga. Niestety na razie nie mam żadnych poleconych, ale niby gdzie mam ich zdobyć. moi znajomi albo już w tym są albo maja do tego typu zajęć stosunek lekko mówiąc nijaki. Blog który tutaj czytacie narazie tez nikogo mi ni zapewnił, ale nie mam gdzie go reklamować. Jeżeli czytacie ten blog i nie jesteście jeszcze zarejestrowani to serdecznie zapraszam do kliknięcia w moje reflinki.
Następnym razem powiem coś o nowościach jakie się pojawiły w programie. Czasami warto o nich wiedzieć.

Komentarze

Popularne posty