Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Błąd na portfelu GCC podczas wykonywania SWAP-u

 Dzisiaj garść informacji o błędzie który pojawił się na portfelu  u jednej z osób która przechodziła proces SWAP-u. Błąd ten pojawia się podczas ostatniego etapu przekazywania środków na adres portfela otrzymany w wiadomości e-mail od GCC. Komunikat wygląda jak poniżej: Informacja ta mówi że transakcja została odrzucona ponieważ coiny które chcemy przelać mogły zostać już wydane. Niestety klikając OK jak również czerwonego X portfel tak jakby wykonuje transakcję i coiny znikają z naszego portfela. W komunikacie podany jest również sposób rozwiązania problemu, który postaram się poniżej pokazać krok po kroku. Po wykonaniu operacji pokazanych poniżej będziemy wiedzieli czy mamy coiny, które chcemy wydać czy też nie. Przy procesie SWAP-u zakładam że coiny powinny być dostępne bo ich ilość dostajemy po weryfikacji przez GCC. No to zaczynamy.  Otwieramy nasz portfel i klikamy jak na poniższym obrazku HELP , a następnie w rozwijanym menu wybieramy opcję DEBUG .  Rozwinie się okno jak poniże

MXRevShare czy warto zobaczymy?


Witam
Może myślicie, że zgłupiałem po tym co tu teraz napisze, ale zamierzam napisać bloga na temat reklamowania za pomocą internetu, a dokładnie w programu MXRev$hare. Z góry uprzedzam, że to całkiem nie w moim stylu bo do tej pory byłem bardzo sceptycznie nastawiony do tego typu przedsięwzięć, ale  nękany od dłuższego czasu przy spotkaniach z moim przyjacielem, który od lat bawi się w tego typu działanie postanowiłem, że może i ja spróbuję tu coś ugrać.
Postaram się tutaj przedstawić moje poglądy na ten program, które od razu zaznaczam w tym momencie są sceptyczne. Może dlatego, że pracuję na etacie i jestem starym człowiekiem, którego tego typu działalność nie przekonuje. 
Na chwile obecna jest to dla mnie bardziej zabawa niż realna praca ponieważ nie zamierzam wkładać w ten program swoich pieniędzy. Będę operował tylko tym co uda mi się osiągnąć w tym programie.
A dlaczego taka nazwa tego bloga? Otóż pomyślałem sobie po zapoznaniu się z obecnymi zasadami działania MX, że patrząc na nasze emerytury z tych etatów które za 30 lat będę dostawał, to coś takiego jeżeli program tyle wytrwa będzie swego typu pomocą dla mnie. Jeżeli zaś w którymś momencie to padnie no to cóż będę stratny trochę czasu.
No to zaczynajmy na początek link żeby można się było zarejestrować. Oczywiście działa to typowo na zasadzie programów typu revshare więc daję mój link referencyjny żebym gdyby ktoś się zdecydował zarejestrować po przeczytaniu tego też coś z tego miał czyli tak zwanych poleconych;).
I w tym momencie chyba zakończę a od jutra chciałbym pisać już o samym MX od rozpoczęcia rejestracji aż od momentu gdy przejdę na emeryturę;).

Komentarze

Popularne posty