Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Błąd na portfelu GCC podczas wykonywania SWAP-u

 Dzisiaj garść informacji o błędzie który pojawił się na portfelu  u jednej z osób która przechodziła proces SWAP-u. Błąd ten pojawia się podczas ostatniego etapu przekazywania środków na adres portfela otrzymany w wiadomości e-mail od GCC. Komunikat wygląda jak poniżej: Informacja ta mówi że transakcja została odrzucona ponieważ coiny które chcemy przelać mogły zostać już wydane. Niestety klikając OK jak również czerwonego X portfel tak jakby wykonuje transakcję i coiny znikają z naszego portfela. W komunikacie podany jest również sposób rozwiązania problemu, który postaram się poniżej pokazać krok po kroku. Po wykonaniu operacji pokazanych poniżej będziemy wiedzieli czy mamy coiny, które chcemy wydać czy też nie. Przy procesie SWAP-u zakładam że coiny powinny być dostępne bo ich ilość dostajemy po weryfikacji przez GCC. No to zaczynamy.  Otwieramy nasz portfel i klikamy jak na poniższym obrazku HELP , a następnie w rozwijanym menu wybieramy opcję DEBUG .  Rozwinie się okno jak poniże

Powrót do poczatku....

Witam dzisiaj kilka słów o tym jak działają paczki, ale najpierw coś o moim blogu.
Wygląda na to, że MXRevShare to nie Piramida. Piramida działa w ten sposób, że każda osoba osiąga rezultaty poprzez wpłaty innych osób nie działając samemu na swoje osiągnięcia. tutaj jest inaczej. Owszem osiągamy korzyści z poleconych, ale po dotychczasowej mojej działalności w MX widzę że więcej możemy osiągnąć na kupowaniu paczek. część również nie małą jak na razie osiągam z klikania w reklamy. Wygląda na to, że im więcej paczek tym mniejsza rolę odgrywają kliknięcia w reklamy.
Ponieważ coraz bardziej się przekonuje do tego programu postanowiłem troszkę poszerzyć moją działalność na blogu. A mianowicie dodam troszkę wersji językowych. Na razie zgodnie z tym co na głównej stronie MX postaram się udostępnić cztery wersje językowe. Będzie można przejść na konkretny język używając flag znajdujących się w górnym lewym rogu strony.
W chwili obecnej działa tylko wersja polska i angielska. W miarę wolnego czasu postaram się udostępnić pozostałe i może dodać jeszcze jakieś nowe. W tłumaczeniu pomagał mi translator google. Wersje angielską przeczytałem i wydaje mi się OK. Jeżeli byłyby jakieś problemy w innych wersjach i ktoś by to zauważył proszę o informację najlepiej w języku angielskim. Będę się starał w miarę możliwości poprawić błędy. 
Jeżeli dobrze pozycjonuje moje blogi to mam nadzieje że dotrą one do większej liczby odbiorców, a przez to możne wreszcie ktoś kliknie i zarejestruje się w programie za pośrednictwem mojego linka referencyjnego.

No ale koniec o głupotach w następnym poście postaram się napisać trochę o zasadach działania zakupionych wcześniej paczek.

Komentarze

Popularne posty